joi, 2 august 2012

Vai de noi...

Macar la Londra sa aratam bine si sa luam cat mai multe medalii ca la capitolul fotbal, stam destul de... Nu stai, lasa-ma sa reformulez... Foarte, dar foarte prost. In mod normal ar trebui sa laud performantele olimpicilor nostrii. Dar cum nu prea m-am uitat (Rusine sa-mi fie), iar la fotbal ma pricep mai bine ma rezum la a spune cateva cuvinte "de lauda" despre echipele romanesti in Europa League.
Cu Champions League o ardem binisor, CFR ii bate la limita pe Liberec, Vaslui face egal cu Fenerbahce, ceea ce m-a uimit. Unde mai pui ca putea sa si castige meciul.
Ei, in Europa League, e o alta poveste. Rapid... spulberata in Olanda, de Heerenven, 4-0. Iar Steaua, Dumnezeule, a luat gol in minutul 5 de la Spartak Trnava, iar restul, a fost o incercare disperata de a suta pe poarta... Slab, foarte slab. Concluzie: Mai avem multe de invatat!
Am stiut de ce sezonul anterior nu m-am uitat la fotbalul romanesc ori la meciurile echipelor romanesti in cupele europene. Cred ca asa am sa fac si de aceasta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu