miercuri, 15 august 2012

Nu mai pot cu basistii

Mi-a ajuns. Sunt satul, efectiv scarbit de acest basism crunt prezent in aceasta tara. Mi-e scarba de declaratiile cetateanului bleu, de CCR si de procurorii supusi lui. Procurori ce actualmente sunt pe teren cu scopul anchetarii cetatenilor ce au votat. Mi-e scarba de simpli oameni cretini care nu au mers la vot, care spun cu tarie ca Basescu este bun si ca daca vine Antonescu, ne scoate din Europa si ne da pe mana rusilor. (Atentie m-am referit doar la basisti, nu la oamenii care nu au putut din motive speciale). M-am saturat de toate abjectiile astea fara rost. Poporul sa iasa in strada ( macar ce care mai au un neuron functionabil si realizeaza sub ce teroare comunista traim). Eu sincer pana acum asteptam cu nerabdare sa vina vreun procuror pe la poarta mea. Doamne, cate i-as fi zis! Dar... de fapt, m-am gandit mai bine. Vreau revolutie! Deci, gata... Trebuie sa terminam cu toate mizeriile, cu toate abjectiile, cu toate escrocheriile si cu toate slugile basiste. Nu ne mai permitem sa fim furati, iar, ca sa fim condusi intr-un mod jegos, din cauza catorva cretini, e absolut de neacceptat. Deci?

3 comentarii:

  1. Rămânem o ţară a paradoxurilor, Andrei, orice s-ar spune. Pe de o parte ne văităm că nu merge nimic pe plaiurile mioritice, pe de altă parte, atunci când trebuie să ieşim din case, preferăm să ne ocupăm cu altceva. Pe urmă, inevitabil, începem iar să ne văităm. Multe sunt de îndreptat, multe sunt de reparat, tot peticim de mai bine de 20 de ani, răstimp în care alţii s-au ridicat din propria cenuşă, după războaie sau calamităţi şi au mers înainte. Batem pasul pe loc... Referitor la ceea ce scriai, dacă se întâmplă astfel de lucruri, şi iată că sunt semnale, e şi mai grav.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de parere ca trebuie sa actionam. Am bautut pasul pe loc suficient de mult timp, poate chiar prea mult. Sunt constient de faptul ca sunt multe ce trebuiesc indreptate, dar cel putin sa incercam sa le indreptam, nu sa stam asteptand pentru a o duce si mai rau.

      Ștergere
  2. Revolutie? Saturatie prezidentiala? Obiectiv a fost cel care a sustinut pt prima data ca o floare nu aduce primavara si caderea unei stele nu garanteaza o ploaie de stele...E trist ca acel curaj teoretic cetatenesc nu se contopeste cu cel practic...Democratia a murit, traiasca democratia! Limita promisiunilor electorale a fost surclasata…

    RăspundețiȘtergere