miercuri, 29 august 2012

Putrefacţia

Iniţial, mă gândeam să folosesc titlul "Putrefacta Europă", dar m-am răzgândit. În fine, multe nu prea mai am de zis. Ce să zic, poate despre titlul folosit. Întrebarea mea este, cine i-a pus pe aceşti putrefacţi din Europa, stăpâni ai României, sau şi mai bine zis, cine i-a făcut zei? Trebuie să mă închin şi să fac plecăciuni lor mai nou? Înseamna că ducem lipsă de coloana vertebrală, complet. Suntem luaţi de proştii Europei, fiind la cheremul lor. Nu mai suntem un stat suveran şi independent, ci un fel de paşalâc modern. Votul poporului nu contează. Contează ce vrea UE şi USA. De ce decide UE in locul nostru ce conducător să avem? Asta e suprema lipsă de verticalitate a unui popor ce nu poate face nimic. Francezii au putut. La fel şi italienii. Noi nu putem. Suntem slugi. Noaptea minţii! Uniunea Europeană lipsită de democraţie...




2 comentarii:

  1. Din cauza unora care s-au perindat pe la conducerea ţării ăsteia, de multă (prea multă vreme), noţiunea de coloană vertebrală a devenit, din nefericire, desuetă. Ploconirea la Înalta Poartă a Europei este un fapt. Nu că de acolo ne-ar veni (toate) relele, fiindcă răul ni-l mai facem şi noi, cu propriile mâini, ceea ce îndeobşte se mai numeşte şi lucru manual. E tristă viaţa în genunchi, numai că unii s-au obişnuit şi nici genunchii nu-i mai dor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acesta e cel mai rau lucru. Pasivitatea. Multumesc de vizita!

      Ștergere