joi, 9 august 2012

Ceva absolut halucinant...

Asa ceva, mi-e aproape imposibil sa cred. Literalmente, nu stiu cum e posibil asa ceva intr-o tara "democratica". Stau sa ma intreb, daca nu cumva, Romania si-a pierdut demult orice urma de democratie... Multumita desigur domnului din curte, in tricou albastru, sofer de Logan, mandru purtator al festilei... Auzi dom'le, fetele care au iesit la vot pe 29 iulie, in bikini, indemnate fiind de domnul Radu Mazare au fost chemate la parchet. De ce? Ca sa le intrebe, practic sa le traga la raspundere de ce au votat? Ce? Cum? E posibil? Cum sa te traga cineva la raspundere de ce ai votat? Asta e dreptul de cetatean! Dumnezeule mare! Asta e tare in care traim? Asa de rau am ajuns? Atat de subjugati si de terorizati suntem, de un singur om? Votam, ne exercitam intr-um mod admirabil dreptul de cetateni si suntem chemati la parchet, intrebati de ce am votat? Ori nu asta trebuia sa facem? Ma astept ca in urmatorul trimestru, cele 8,5 milioane de oameni ce s-au prezentat la vot, sa fie chemate pe la parchet. Asta e... cu adevarat noaptea mintii! Cu ocazia asta, infiintez pe blogul meu, categoria "noaptea mintii". Sunt absolut, dar absolut convins ca in aceasta categorie, subiectele sunt nemarginite, mai ales, ca aici vorbim de Romania.
Si pe aceasta cale, adica prin postarea de fata, revoltat, astept, cu calmitate, sa fiu chemat la parchet si arestat pentru ca am votat!

4 comentarii:

  1. Democratia teoretica este rasfranta sau limitata la nivel practic prin anularea de libertati si drepturi civile. Daca te astepti ca soarele va straluci in apogeul rationamentului socio-uman doar prin articole redactate si marginite de un scurt text si o usoara exemplificare, gresesti. O buna parte din cetateni se complac in situatia in care se regasesc sau sunt atinsi de o anemica indiferenta in ceea ce priveste atitudinea unui patriot. Cea mai mare durere e incadrata de acei cetateni a caror incredere nu s-a clatinat inca din cauze evidente, care inca vad un antic si eroic "Traian" in contemporana persoana ce a ajuns la statutul de presedinte. Deceptionant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu nu ma asteptam la o desteptare, de fapt, nu-mi propusesem sa destept pe nimeni. Doar imi exprim sincera opinie. Si sunt socat de ceea ce se intampla prin tara asta. Si mai rau e, acea complacere in ignoranta a unora, cum ai mentionat. Mare pacat! Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde nu-i cap, vai de picioare, cum se spune. Sau peştele de la cap se împute, ca să scriu idei vechi şi de demult, însă permanent valabile. Susul e-n jos, la noi, ţara - săraca - nu are nicio vină, mă enervează cei care spun că e păcat că România e locuită. N-am avut şi nu avem parte de conducători. Se perindă tot felul de neaveniţi care pretind că fac istorie, dar fac isterie naţională...

    RăspundețiȘtergere