luni, 18 iulie 2011

Caldura, lenea si vacanta...




De ceva timp incoace, tot incerc si tot incerc, sa mai scriu si altceva, in afara de seria "Spin de Trandafir", dar de fiecare data, esuez, ca un delfin la mal...Acesta fiind si motivul pentru care am scris un astfel de inceput, intr-o astfel de postare.
Desi am terminat cu sesiunea, si sunt in plina vacanta canicularo-apocaliptica, mintea mea stresata dupa atata efort intelectual, ca sa zic asa, nu vrea sa mai functioneze intr-un mod cat de cat corespunzator, prin urmare, nu mai e in stare sa emita teoreme si exegeze, asa cum a facut in unele postari mai vechi, mult mai vechi. Creierasul, plin de materie din aceea cenusie, se pare ca vrea odihna, liniste, pace...De care insa tot nu are parte...Dar astea-s detalii.
Desi am rare brainstorming-uri, le folosesc doar pentru proiectele mele, astfel blogul ramane undeva in umbra, si cu putine postari, beneficiind pana la urma, de pe urma sus-mentionatelor brainstorming-uri, prin capitolele pe care le postez saptamanal din acel serial. Ehh, mai am si momente d-astea. Iar cand mi-e lene, si se mai adauga si caldura din cercul al optulea al infernului dantesc...atunci, pac, creierasul nu doreste decat somn, si somn primeste. Placut de altfel, pentru ca ma astern intr-o lume ce se afla intr-o ceata deasa, ce faciliteaza somnul. Asa ca nu exista un loc mai dragut, mai superb, mai divin, decat acela de pe pat, cu capul asezat pe mijlocul pernei. Dupa somn, apare si visul. Visez...da, visez cum plutesc pe apa, in larg, si dintr-o data, jaaap, inghitit de un rechin. S-a dus si visul. Jubilez, atunci cand ma gandesc, ca dupa acel vis in care pluteam pe apa, ma voi reintoarce in realitatea, in care cea mai pregnanta caracteristica e prostia, plictiseala si caldura...da, din nou, caldura. O simti? Crede-ma, n-o simti destul.
Ajung astfel si la finalul acestei postari, care e o notita apocrifa pentru mintile adormite ce sa afla in vacanta, dorind sa reliefez faptul ca mi-e lene. Mi-e cald si mi-e lene sa mai scriu si altceva. Bun, dar cele zise anterior, au sansa sa fie dezmintite, daca o sa am idei. Cine stie cand se va mai intampla si asta? Pana la urma am postat ceva, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu