sâmbătă, 16 aprilie 2011

Spin de Trandafir [chapter 6]

[chapter 5]


O fata atat de atractiva. Bruneta, cu parul lung, ochi negri, foarte patrunzatori. Era dragalasa, cu buzele ei senzuale si cu un corp aproape perfect...Dar nu asta mi-a atras atentia. Ci faptul ca primul lucru pe care l-a facut cand a intrat pe terasa barului era sa se uite la mine insistent facand apoi cu ochiul si zambind din coltul gurii catre mine. Iar lucrul cel mai ciudat era felul in care era imbracata...in blugi stramti, si intr-un hanorac alb, avand in fata cusut un corb, iar deasupra lui stateau niste litere, care citite, ar fi rezultat intr-un avertisment destul de infiorator, mai ales pentru mine: “Beware of the Raven!”.
Inghetasem. Ma trecuse fiorii. Intrand in bar, a stat ceva timp, iar eu afara, ma tot intrebam daca nu cumva are vreo legatura cu mine, cu acel corb din visul meu. Imi era cu neputinta sa-mi explic.
In sfarsit. Fata iesise din bar, si s-a indreptat catre masa mea. Oare de ce eram atat de sigur de asta? A venit usurel, a apucat unul din scaunele care ii erau la indemana de la masa la care ma aflam si eu, si a intrebat politicos:
-E ocupat?
-Aaa, nu. Nu e!
-Multumesc!
A stat o clipa s-a uitat la mine cu acelasi zambet strengaresc si dintr-o data a intins mana...
-Sunt Fabiana. Incantata de cunostina!
-Mihai! Si eu!
Dupa ce a reusit sa ma deruteze, s-a comportat destul de normal. Mie insa numai la acel corb si la acel avertisment de pe hanoracul ei imi statea gandul. Dupa aceea venise si comanda ei. Un Martini rosu pentru ea, si unul pentru mine. Am incercat sa fiu politicos si sa refuz pe motivul ca sunt cu masina, dar Fabiana a insistat. Ochii ei negri si patrunzatori m-au convins, asa ca am inceput sa degust licoarea din pahar.
Am avut apoi o destul de lunga conversatie, pentru ca se facuse destul de tarziu, iar noi consumasem impreuna cam zece pahare de Martini. Fapt ce ne-a si facut sa ne simtim pana la urma foarte bine, desi eu nu aflasem mare lucru despre ea, cu exceptia faptului ca are 22 de ani si ca nu lucreaza. Stia foarte bine sa se eschiveze in conversatii de acest gen, iar eu i-am spus o sumedenie de lucruri despre mine, pe care sincer sa fiu, cred ca le-a ascultat cu placere.
Intr-un final am hotarat sa pun capat, si sa ma indrept catre casa, evident fara masina, dar mi-a fost propus ceva mai bun...
-Mai bine am merge la mine...Stau foarte aproape!
Am stat un pic sa cantaresc oferta, si dandu-mi seama ca eram mult prea ametit ca sa gandesc limpede, i-am raspuns Fabianei, cu un da, aruncat in lipsa de altceva.
Am plecat cu ea, nu inainte de a ne plati consumatia. Am mers usurel pe strada, glumind si razand ca niste copii. Intrand in blocul, unde statea Fabiana, am urcat scarile pana la etajul 1, iar dupa ce a fost descuiata usa, parca toata gluma a fost lasata deoparte. Pana am reusit sa-mi dau eu jos geaca, ea a si dat drumul la muzica sa se auda in surdina. Apoi s-a apropiat usor de mine cu un mers senzual, si s-a repezit direct la mine, punandu-ma la perete, atingandu-mi pieptul apoi lipindu-si buzele-i moi, de ale mele, sarutandu-ma cu pasiune.
Apoi m-a tras de tricou pana in dormitor, m-a dezbracat de el cu rapiditate, si iar m-a sarutat, asezandu-se pe patul moale, tragandu-ma si pe mine dupa ea, continuandu-ne sarutarile. I-am dat jos hanoracul acela alb, apoi tricoul si sutienul rosu, dezvelindu-i splendoarea frumosului ei trup. Stiam ca ceea ce fac nu e bine, dar nu puteam sa ma opresc, vroiam s-o simt, sa-i simt intreaga caldura trupeasca, vroiam sa fie a mea...

3 comentarii: