joi, 15 iulie 2010

Top Goals - World Cup 2010 South Africa

Ei bine, chiar aveam de gand sa intocmesc un top al celor mai spectaculoase goluri de la Campionatul Mondial din 2010, unde campion absolut nu a fost Spania, ci bateria de vuvuzele (multi spun ca vuvuzela e o inventie nefericita, dar daca as avea ocazia, cu siguranta mi-as achizitiona una! Ah, si "Vamos España" = da, am tinut cu spaniolii). Iar acuma...iata top 15 al celor mai frumoase goluri, in opinia mea...sper sa va placa:

TOP 15 GOALS

1: Van Bronckhorst (Uruguay 2-3 Olanda)
2: Diego Forlan (Uruguay 2-3 Germania)
3: Quagliarella (Slovacia 3-2 Italia)
3: Luis Suarez (Uruguay 2-1 Coreea de Sud)
4: Maicon (Brazilia 2-1 Coreea de Nord)
5: Carlos Tevez (Argentina 3-1 Mexic)
6: Keisuke Honda (Danemarca 1-3 Japonia)
7: Diego Forlan (Africa de Sud 0-3 Uruguay)
8: David Villa (Paraguay 0-1 Spania)
9: David Villa (Spania 2-0 Honduras)
10: Diego Forlan (Olanda 3-2 Uruguay)
11: Mesut Ozil (Germania 1-0 Ghana)
12: Lucas Podolski (Germania 4-1 Anglia)
13: David Villa (Chile 1-2 Spania)
14: Donovan (SUA 2-2 Slovenia)
15: Tshabalala (Africa de Sud 1-1 Mexic)


*Nota: Nationalele tarilor scrise cu caractere "italice" sunt reprezentantele din care fac parte jucatorii numiti.

Daca vreti puteti sa vedeti aceste goluri pe youtube, in dreapta >.>.
Si daca tot am facut acest top (care nu a fost deloc usor), am sa mai fac cateva!

TOP 5 BEST TEAMS

1: Spania
2: Germania
3: Olanda
4: Uruguay
5: Ghana

TOP 5 BEST PLAYERS

1: Xavi Hernandez (Spania)
2: Diego Forlan (Uruguay)
3: Wesley Sneijder (Olanda)
4: Andres Iniesta (Spania)
5: David Villa (Spania)

TOP 3 BEST MATCHES

1: Uruguay 1-1 Ghana (4-2 d.p.) - sferturi de finala
2: Germania 3-2 Uruguay - finala mica
3: Paraguay 0-1 Spania - sferturi de finala


Acestea sunt topurile in functie de preferintele mele. Presupun ca si voi sunteti de acord cu acestea. Daca nu, va invit sa raspundeti cu propriile topuri. ;)

Un comentariu:

  1. Eu nu am apucat sa ma uit la toate meciurile de la acest campionat mondial. Nu sunt in totalitate de acord cu toate topurile, dar poate ca asa au iesit la sfarsitul acestui campionat mondial.

    RăspundețiȘtergere