sâmbătă, 24 iulie 2010

"Blestemul din Cherrywood" , [part I]

Capitolul 1 - Inceputul

Ma trezesc intr-o buna zi mai devreme decat de obicei. Pe la ora 6.00, ca sa fiu mai precis, ca sa constat ca e vara, deci sunt in concediu, iar nevasta inca dormea in celalalt colt al patului, cu un picior gol, iesind sfios de sub cearceaf. Am lasat-o-n pace sa mai doarma, si m-am dus in bucatarie sa-mi fac o cafea. Deschizand dulapul, am observat ca numai era cafea, asa ca m-am dus pana la baie, apoi m-am imbracat si am iesit afara, in racoarea diminetii pentru a merge pana la non-stop ca sa cumpar cafea. Intru in Lambo-ul meu (e un Lamborghini Murcielago, dar mai am si un Mercedes S320 si un Audi R8), si accelerez in tromba catre primul non-stop. Cu toata viteza pe care o aveam, cam 120 km/h, pentru ca pe drum nu era mai nimeni, si cu toata muzica rock ce o ascultam la maxim...parca dintr-o data am adormit...

Capitolul 2 - A fost un vis ?

Ma trezesc ca dintr-un vis...si vad ca ceasul era 6.02. E vara, sunt in concediu, langa mine in pat, inca dormind, era nevasta mea, al carui picior gol se putea vedea ivindu-se din cearceaf.
- A fost un vis...(spun ca pentru mine)
Ma duc cu pasi repezi in bucatarie sa vad daca e cafea. Si firar, exact ca-n vis...nu era. Ciudat. Plec pana in baie, apoi ma imbrac, si ies afara, la masina. Pentru un moment dat, am avut o ezitare, in privinta carei masini s-o aleg, dar apoi m-am urcat tot in Lambo. Ador masina asta, orice ar fi...
Accelerez puternic catre primul non-stop. Merg cu 120 km/h, ascultand Mudvayne...si parca am mai trait aceste momente. Am cumva un deja-vu ?
Intamplarea face ca acum sa nu mai adorm, si ajung cu bine la destinatie. Iar acolo, raman stupefiat de ce pot vedea pe marele ecran cu plasma din interiorul magazinului...un accident care a avut loc acum cateva minute, la intersectia strazilor Cherrywood si St. George.
- Imposibil...acum cateva minute am venit eu de pe Cherrywood, nu era niciun accident ! (zic eu cu voce tare, fiind prea uluit).
Dar apoi, ca nedumerirea mea sa fie una totala, vad ca in accident erau implicate un BMW M3, negru si un Lamborghini Murcielago, galben, cu numerele mele. Am ramas socat. Ma uit afara, si Lambo-ul meu, era intreg si nevatamat.
-Ce s-a intamplat aici ?
Ma simteam complet daramat psihic...pana si glasul imi pierise. M-am dus la vanzatoare, si o intreb daca a vazut stirea de mai devreme. Aceasta raspunzandu-mi afirmativ, o intreb daca ma cunoaste (pentru ca eram cunostinte vechi, si imi stia dealtfel masina)si primesc un raspuns care m-a uluit: NU! Mai am un pic si izbucnesc!
-Dar pe cel care a fost implicat in accident, il stiti?
-Da...Saracul, mi-a fost coleg de liceu! Ehh, ce sa-i faci, daca avea mania vitezei!
-Cum il chema? (am continuat eu, aproape mort, fara nicio inflexiune a vocii).
-Randy Gunnarsson...dar de ce intrebati?
Am plecat fara sa-i mai raspund, si fara sa mai iau cafeaua...simteam ca o iau razna!

...
--To be continued--



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu