miercuri, 21 iulie 2010

3 for Metal

Ma gandeam sa vin cu ceva nou pe blog, pentru a va putea "relaxa"...(stiu eu de ce pun in ghilimele).
Iar ideea consta in a publica link-uri catre niste melodii al unora dintre trupele mele favorite. Si, ca sa nu uit, eu ascult metal, rock si orice alt fel de subgen al acestora, asa ca sa nu va asteptati sa gasiti muzica de club, manele sau mai stiu eu ce...(iata de ce puneam "relaxa" in ghilimele), ceea ce inseamna ca ascultati doar daca va place.

Pentru inceput, ceva mai soft...

Heaven Shall Burn - Echoes - un fel de intro

Metallica - Unforgiven

Slipknot - Snuff - ca tot veni vorba >.> R.I.P. Paul Gray! :(

Sper sa va placa. Vor mai veni si altele. ;)

Un comentariu:

  1. Am ascultat si eu genurile de muzica rock, dar Dumnezeu mi-a trasmis imdirect ca sa nu mai ascult acest gen de muzica ptr ca oricine asculta acest gen de muzica nu il slaveste pe El ci se destrabaleaza si il supara pe Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere