joi, 30 decembrie 2010

2011

Adio 2010! De cand asteptam eu sa zic asta...asteptam asta cu fiecare particica din trupul meu sa zic adio 2010. Si nu pentru ca sunt dornic sa stiu ce-mi rezerva urmatorul an, ci doar pentru faptul ca acest an a fost un an dezastruos. Desigur, a avut si el cate ceva bun, am avut realizari si in acest an, dar tot ce-am realizat nu cred ca poate inlocui tot ce-am pierdut, sa umple acel gol lasat...Poate 2011 sa fie un an asa cum ar trebui sa fie, unul mai bun, ca doar asta e principala dorinta a oricarui om de rand la trecerea intr-un alt an.
La multi ani 2011!

Un comentariu:

  1. In acest caz iti doresc ca anul 2011 sa iti aduca tot ce iti doresti plus ceva special care sa ti aduca aminte de acesta:)...salutari si multa bafta Andrei:)

    RăspundețiȘtergere