sâmbătă, 16 octombrie 2010

Aventuri in jungla urbana!

Ar fi impropriu spus, aventuri...pentru ca nu a fost chiar o aventura, insa a fost ceva despre care trebuie sa povestesc! Pai asta e treia saptamana de cand sunt locuitor al orasului turistic, Brasov si pot spune ca m-am acomodat destul de bine cu clima si cu oamenii din zona, care dealtfel sunt veniti de prin diferite regiuni ale tarii, cum ar fi Prahova, Covasna, Valcea, Buzau, Dambovita si uneori chiar din Basarabia (Rep. Moldova). Si din cate am vazut lumea de pe aici e destul de prietenoasa, oricum mai prietenoasa decat prin Prahova. Ce sa faci? Se intampla si asa ceva. Oricum, despre colegii de camera, pot spune ca suntem 4 la numar, si baietii sunt foarte de treaba si te intelegi cu ei foarte bine, cat despre facultate in sine, adica seminarii, cursuri si alte "chestii" de genul acesta, pot spune ca doar primele 2-3 zile au fost extrem de grele pentru mine. Am avut senzatia ca sunt exilat, si stau undeva intr-o carcera, nu cunosteam pe nimeni, eram departe de casa si familie, si evident ca singurul gand care trecea prin mintea mea bulversata la acea vreme, era sa vin cat mai repede acasa. Acum, dupa ce a trecut si a doua saptamana, pot spune ca e destul de dragut la facultate. Te duci la cursuri daca vrei, la seminarii trebuie sa fi activ (eu fiind la engleza-franceza, nu raspund decat la engleza, intre noi fie vorba), iar in rest stai prin camera, mai te plimbi prin orasul asta imens si cam atat, dar imi place, momentan. Nu stiu cat o sa dureze asta, totusi. Cam atat pentru moment din "aventurile" urbane.

Aaa, era sa uit, sunt o multime de fete foarte atractive pe aici, ceea ce inseamna ca eu casc ochii si imi frec mainile de bucurie. Pe curand!

P.S. Aceasta e prima postare de la Brasov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu