duminică, 20 februarie 2011

Comeback

In sfarsit sunt acasa, fara griji si probleme. Chiar daca nu stiu inca rezultatele la ultimele doua examene, spun ca am scapat, si ma simt atat de linistit acum...Abia asteptam sa pot "respira din nou", ca sa zic asa, aer curat. Ma pot relaxa, si o sa am mai mult timp liber pentru blog.
Apropo, am promis ca voi posta un fel de nou serial cum a fost cel cu Cherrywood, dar nu cred ca se va mai intampla, pentru ca eu am inceput sa iau lucrurile foarte in serios, si proiectul meu deja capata nuante de roman, si nu are rost sa-l pun pe blog. Poate doar dupa ce-l termin!
Cam atat aveam de zis...asa ca decid incheierea acestei postari.

Un comentariu:

  1. In acest caz felicitari, sa te relaxezi cat mai bine posibil pentru a avea bateriile incarcate si mult succes cu noul proiect:). Salutare !

    RăspundețiȘtergere