vineri, 17 septembrie 2010

Daca as fi avut o masina a timpului... / Ganduri si regrete...

Stiu ca suna cam ciudat titlul, pentru ca nu exista masina timpului, insa asta nu exclude posibilitatea de a se inventa una in curand...Oricum nu as intentiona sa-mi achizitionez una, pentru ca ar fi cu siguranta foarte scumpa...asta daca ar fi pusa in vanzare si nu tinuta in secret undeva in SUA, de catre guvernul american!
Astazi fiind o zi cat se poate de frumoasa si calduroasa pentru luna septembrie m-am gandit ca ar fi bine sa ma relaxez putin pe canapea, asa ca imediat ma duc langa canapea, ma asez si apoi ma intind, cu capul spre sud, soarele indreptandu-si razele direct catre fruntea mea. Inchid ochii, si in acelasi moment se simte o placuta adiere de vant ce ma transporta cu gandul in trecut si dintr-o data mi-a aduc aminte de clipele speciale din copilarie, de mirosul florilor de visin, de efortul neincetat de a ma urca in nucul din curtea vecinului, de nerabdarea ce o aveam pana sa mananc primul strugure, de glumele cu colegii si prietenii, de momentele cand veneam obosit de la scoala si simteam nevoia de a trage un pui de somn, de anii de liceu si de multe astfel de clipe, inclusiv de bucati de timp scurse alaturi de o persoana ce mi-a fost atat de draga...iar acum nu mai este printre noi, iar apoi, aproape automat, imi vine in minte acea zi fatidica de 6 septembrie 2010...
Ma trezesc ca dintr-un cosmar, desi o parte din ce am simtit a fost frumos, si-mi zic in gand: "ce poveste...daca as fi avut o masina a timpului...m-as intoarce in trecut doar pentru a mai retrai acele clipe...ce clipe!" Oftez si-mi dau seama ca asa ceva este imposibil. Ma ridic intr-un stil ciudat de pe canapea si ma indrept oarecum cu un gust amar in casa, aruncand o noua privire canapelei in timp ce deschideam usa...
Timp, de ce esti atat de necrutator?

2 comentarii:

  1. Dap...oarecum barbare unele momente si in acelasi timp foarte speciale...ce rol si ce sens ar mai avea intamplarile daca nu am trage concluzii din ele ?...si mai ales unde ar fi farmecul fiecarei clipe, daca ne-am intoarce si am revedea-o mereu ?...oare nu facem asta cu sufletul si cu ochii mintii ?...stiu ca fiecare dintre noi am vrea, dar ar fi bine sa intelegem ca toate sunt oranduite pe un drum...si acel drum e facut pentru a merge pe el...ce ne asteapta ?...nu stie decat Cel de Sus:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt sunt sigur ca nu se va face aceasta masina a timpului deoarece raul ar pune mana pe ea. Sa zicem ca suntem in anul 2020 si sa creat o astfel de masina. Noi pamantenii care traim in anul 2020 ce va fi cu noi daca un muritor ar folosi aceasta masina si s-ar intoarce in timp cu cateva sute de ani si ar schimba mult istoria distrugand f mult. Noi din ziua de azi stim ca nu a existat nici un dezastru in istorie si totul e cum e. Ar trebuii sa dispara ca printr-o minune acele creatii existente inainte de dezastru.
    IN CONCLUZIE NU O SA EXISTE O ASTFEL DE MASINA PENTRU CA NU O SA DOREASCA DUMNEZEU SA SE CREEZE ASA CEVA PE PAMANTUL LUI! NOI SUNTEM DOAR MUSAFIRI IN ACEASTA ISTORIE VENIM SI PLECAM! EL face istoria dupa cum vrea. De ce domina raul? pentru ca daca Dumnezeu ar omori raul din prima ceilalti nu l-ar mai iubii pe El ci l-ar slujii din obligatie! Asa cum face diavolul vrea sa il slujim din obligatie nu din iubire.

    RăspundețiȘtergere