vineri, 27 ianuarie 2012

Cand totul se complica...

Da, am postat doua episoade din "Headbanger's Ball" unul dupa celalalt, asta pentru ca timpul e cam redus...sesiunea e in toi, iar eu nu prea mai am chef, ceea ce inseamna ca sarmanul meu blog, se va simti destul de singur in perioada imediat urmatoare. Pacat, stiu...dar asta e, din moment ce "Spin de Trandafir" s-a terminat. Sincer sa fiu, totul s-a cam complicat, s-a cam zguduit pamantul, s-au cam miscat peretii si valurile au maturat anumite elemente importante, lasand in urma...un nimic...
Sincer, nici acum nu prea am timp...trebuie sa scriu niste fise de lectura, despre Ulise, Eneida lui Vergiliu, Importanta idealului cavaleresc si altele...
Totul se complica...atunci cand ma viziteaza "intunecatul".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu