sâmbătă, 26 iunie 2010

Introducere...in absolut(ul) universal

In primul rand ar trebui sa ma prezint; acesta fiind primul meu “post” pe acest blog…sunt Andrei Cristian Cornea, dar imi puteti spune, Andru/Andu/Andreyutzu, oricum vreti voi. Si doar din pura mea placere de a mai adauga ceva la prezentare…am sa mai spun doar atat: In acest blog “nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar.”(chiar imi place citatul asta)
Si plecand de la acest citat…ce inseamna acest lucru? Ca pot spune aici exact ceea ce vreau, fara cenzura deoarece cu totii avem dreptul la libera exprimare si asta nu exclude exprimarea in scris, intr-un blog. Voi scrie aici, tot ceea ce imi va trece prin cap, imaginat sau nu, bazat sau nu pe fapte reale ori evenimente ce mi-au atras atentia intr-un mod placut sau neplacut, idei, ganduri…sau poate chiar doctrina mea filosofica dupa care imi ghidez viata si asa numitul “lifestyle”.
In concluzie, cam atat ar fi de spus intr-un “post” menit sa fie de introducere…in absolutul universal…sau pur si simplu, in absolut!

2 comentarii:

  1. Suna bine domnu' Andrei Cornea:)...mult succes si inspiratie si o sa te mai vizitez:)...toate cele bune si ne auzim/citim:)...o seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ca teai gandit sa faci un astfelt de blog. As vrea sa fiu de partea ta si daca la nevoie nu mai ai subiecte eu as vrea te ajut. Am o multime de subiecte:)

    RăspundețiȘtergere